Berkännelser



-Jag är hur glad som helst, över att jag ska äntligen köpa min egna systemkamera imorgon!
-Mina kameror innan har varit sämst, och min kompis gjorde sönder min första kamera. Men det var bara kul.
-Jag ska till Thailand om 4 dagar, kan fortfarande inte fatta att jag ska dit i 2veckor!
-Jag är nog en av de som bjuder på mig mest (av mina kompisar) på bilder man kan lägga upp på bloggen/facebook.
-Jag hade en blogg innan den här, den hette buuuusig.blogg.se/ men den har jag tagit bort.
-Jag är shoppingberoende, när jag shoppar så tar jag alltid 10 plagg och provar. Bränner pengar för lätt verkligen!
-Jag tog min förra blogg för jag avskyr namnet, jätte fult verkligen!
-Jag har spelat fotboll i ca 7 år nu, spelar fortfarande i samma lag ännu.
-Mina närmaste vänner är Elin,Amanda,Klara och Karro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0