Idag


Dagens klädsel: Min outfit idag består ut av ett par mörkblåa jeans från bikbok, en vit halsduk från Ginatricot och en svart tröja med peacemärke från ginatricot. Om ni undrar varför jag täckte över ögonen var det för att jag fassnade verkligen inte på bild, och på den ena blundade jag faktiskt, hahaha.

Dagens planer: Om 1-2 timmar ska jag åka till Elin, och så kommer Klara dit. Vi ska ge varandra julklapparna och bara chilla lite. Vi kommer inte ses på lite mer än två veckor så man vill ju säga hejdå! Sen när jag kommer hem, typ vid fyra/fem så ska jag,Andrea och Pappa äta på restaurang. Sen på kvällen kommer jag bara packa och blogga.

Kommentarer
Postat av: Emily*

Btw, skit fin blogg, älskar den! <3

2011-12-29 @ 10:24:07
URL: http://emally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0