Svar på frågor!

Fråga: Har du och Nora inte samma kusiner?
Svar: Nej det har vi inte, bara på mammas sida. För Nora har en annan Pappa än mig!

Fråga: åh, ska du till Thailand? Var där i november, min mamma kommer därifrån så har mormor och morfar där. Vart ska ni i Thailand? Phuket?
Svar: Ja, jag ska till Thailand, vi ska till Phuket och lite mera detaljerat så ska vi till Kata beach. Sen kanske vi åker till Phi Phi Iland eller någon annan ö.

Fråga: Var är skjortan under ifrån? Och hur mycket kostar den?
Svar: Den kommer från hm och kostar endast 99:-, men den är ganska lång egentligen men jag har den instoppd.

Fråga: Hur gammal är din lillasyster? Jätte söt.
Svar: Hon är tre år och fyller fyra år i februari, visst är hon?

Fråga: Eftersom det står en gitarr där... Kan du spela gittar? Eller går du på det? Kraam
Svar: Nej på båda frågorna, jag fick den av min moster när hon slutade att spela. Kan inte spela alls, men det är lite kul att spela ibland.

Fråga: Kan du visa bilder på dina rum?
Svar: Visst, jag kan lägga upp lite bilder på det ikväll!

Fråga: Vilket pogram gör du dina collage i? Skitfina!
Svar: Jag gör de i ett pogram man kan ladda ner gratis, och det heter: Photoscape


Tycker det är jätte kul när ni frågor mycket grejer, fråga mycket nu under Thailand så svarar jag på allting när jag kommer hem! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0