Berkännelser

Jag älskar disney channel, grymmaste kanalen!
Jag har bara varit kär två gånger i mitt liv.
Blev ganska nöjd med mitt enfoto på skolfotot.
Även om ingen är hemma, ropar jag alltid hejdå när jag går.
Låser ALLTID dörren till badrummet, oavsett!
Jag har sett "jag saknar dig" på bio två gånger, vill se den igen.
Jag älskar fotboll, skulle inte kunna leva utan det just nu!
Jag är inte kär just nu, jag gillar inte någon ens?
Mina bästa vänner är Amanda, Klara och Liv.
Jag har bara haft ett riktigt förhållande


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar dig <3

2011-10-07 @ 17:09:36
Postat av: Klara

Älskar dig <3

2011-10-10 @ 15:16:50
URL: http://klaraaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0