Erkännande..

Jag blir jätte lätt nervös, inför varje fotbollsmatch så blir jag helt galen.
Jag säljer jultidningar, köp gärna om ni är intresserade bara att kontakta mig.
Mitt minneskort sitter fast i min kamera? därför laddar jag aldrig upp bilder.
Jag lyssnar på musik hela tiden när jag pluggar, annars kan jag inte koncentrera mig bra.
Jag har egentligen ganska lockigt hår, men brukar platta det.
Jag HATAR "Fest hos Mange" det är den sämsta låten jag har hört! FY FARAO.
Jag gillar att stå både framför och bakom kameran, men mera framför.
Jag har gått på innebandy, men det var bara en termin i femman. Det sög enligt mig!
Spelat fotboll i sex år nu, varit med nästan sen vårt lag skapades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0