Svar på frågorna:

Hur många har du varit tillsammans med?
Jag har varit tillsammans med några, men bara ett som var liite seriöst.

Har du känslor för någon just nu?
Nej det har jag inte.

Villen arm ligger överst när du korsar dina armar ?
Jag har höger överst.

Vilket ben stoppar du i byxan Först ?
Sätter i vänster först.

Hur många läsare har du om dagen ? Och hur fick du så många?
Jag har allt från 50-100, jag har faktiskt inte gjort något specielt?

Är du inte ledsen över att du inte går i min perfekta klass? /Elin
JO JÄTTE.... sajk.

Kille?
Nej.

De 7närmaste vännerna?
Elin G, Karro, Liv, Amanda, Klara, Kristian och Elin H.

Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat med den här bloggen snart ett år, men annars sen fyran.

Har du nånsin sett nån och du tänkte kärlek vid försTa ögonkastet?
Nej det har jag aldrig, skulle kännas väldigt konstigt..

Bästis??
Flera, läs över

Familj??
Mamma, Pappa, Storasyster Andrea och lillasyster Nora.

Favorit smak på GODIS😊😊
Häxvrål och Happy Chews Cola

Favorit Pizza??
Margarita

Favorit LAND??
Thailand

Hår?
Vet inte riktigt vad du menar men gillar mitt hår, fast vill ha längre!

Sista du hade sms med Nån
Elin G

Favorit låt just nu? Artist?
Veronica Maggio och Daniel Adams-Ray, John Mayer är också grym.

Låtttips!
Kolla in låtarna på artisterna ovan! :)

Hur länge har du haft facebook,spelat fotboll och bloggat?
Facebook har jag haft sedan 2008, spelat fotboll i snart 7år och bloggat sedan fyran.

Vilket datum skulle du flytta?
I slutet av juni.

Jag vill se ditt nya rum,när får jag det? /Liv
Det är klart!
Favorit kläder i garderoben? I din egen alltså! ♥
Är nog mest beroende av mina svarta jeans och min skinnjacka.

Gillar du någon just nu?
Neej.

Har du varit riktigt kär någon gång? Isånnafall när?
Jaa, för ett år sedan.
Om du skulle färga håret och ändra look helt hur skulle du vilja se ut då?
Skulle vilja ha min färg men myyycket längre!

Vad använder du för smink?
Kan visa det någon gång!

Vad tycker du om mig? :) /Leah
Känner dig knappt längre, men du är jätte snäll och en jag inte har emot att lära känna ordentligt igen!

Gillar du ngn just nu?
Nej.

Är du populär i din skola?
Haha populär? det är inga som är det i min skola.

Vilka hänger du med?
Elin G, Klara, Karro, Amanda och Kristian. Sen några till men inte lika mycket!

Vilka stör du dig på?
Typ svennar som leker att de är blattar..

Gillar du någon och vem?
Nej.

Tips på kläder elr affärer?
Jag handlar på alla vanliga affärer ex.) Hollister, Ginatricot, hm, BikBok sen har Vero Moda och Salt väldigt fina kläder.

Bästa tv program??
Vet inte? Men kollar nästan bara på Big Brother.

Närmaste Kusinerna elr Syslingar??
Är inte så nära med nån :/

Vad ska du göra på Sommarlovet??
Flytten tar nog upp en del av sommaren, men Grekland två veckor, Åland sen kanske Halmstad. Juste, ska till Skara sommarland med fotbollen.

Favorit mat?
Djungelgryta och donken.

Favorit bakelse?
hmm.. vet faktiskt inte?

Favorit film?
Har ingen favorit men om man kan säga serie blir det lugnt Gossip Girl.

Favorit ämne i skolan?
So+Engelska

Vilka är dina bästisar?
Kolla ovan ;)

Tog ett tag att svara på alla, men det var kul att det var några som frågade och att de frågade en del. Men nu ska jag försöka fixa uppdateringen lite, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0