Q&A

Tänkte svara på lite frågor innan jag åker!
 
Helt galet vad snyggt hus!Jag bor jätte nära där. hur många sovrum har ni?- vi vill egentligen flytta men vi är 6 personer så det är lite svårt med att hitta fina hus med tanke på att vi är ganska många..  Jag går i samma klass som carro och celine btw :)  Kram!            
Svar: Tack så mycket! Vi har tre sovrum och det finns ett litet sovrum som vi har som tvrum också.
 
Hur lång är du?
Jag är 168.5 cm tror jag.
 
Hur mycket väger du?
 Runt 50kg.
 
Vart är halsdukarna ifrån? Älskar när du gör klädcollage!
De är från Ginatricot och kostar 129:- I think. Åh vad bra, då ska jag fortsätta med det!
 
Jag skriver också dagbok, håller med. Gjort det i ett år ungefär! Vad brukar du skriva om? :)
Det är privat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0