Svar på kommentarer!

Jag kollar också på pretty little liars. Vilken sesong  är du på :)
Svar: Jag är på nu på säsong tre, avsnitt tio!
 
Kan du inte börja med dagens outfit och sånt igen? :)
Svar: Jo visst kan jag det, men det blir nog mer av det när skolan börjar. För nu på sommarlovet byter jag oftast kläder flera gånger per dag, haha.
 
Vart lagade du din mobil, hur lång tid tog det och hur mycket kostade det? haha<3
Svar: Jag lagade på något "turkställe" på södermalm som heter Mobidrive. Det tog en halvtimme-timme men då var det inte någon kö. De hade någon slags rea så det kostade 499kr för framsida på IPhone 4/4S sen kostar det bara 199kr för IPhone 3 och 149kr för baksidan tror jag. Men det blev jätte bra!
 
Hur gick den sönder hehe? Btw skit söta bilder <3
Svar: Jag hade den på utsidan av kamera väskan och sen dansade jag och mina kompisar på gatan, vi lekte typ att vi kunde shuffla och sen satt mobilen inte i ordentligt så då ramlade den ner på gatan..
 
Vart är skjortan ifrån?
Svar: Den är från h&m.
 
Tycker att det är väldigt dåligt med kommentarer och det är ganska tråkigt tycker jag. När det är mer kommentarer så är det mycket roligare att uppdatera, det vet ni som själv bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0