Q&A

Vad har du för kamera & objektiv? Jättebra blogg verkligen!!  
                          Svar; Jag har en canon 1100d med standardobjektivet, åh tack så mycket!               
 
            I vilket program gör du collage?         
 Svar; Jag använder mig av paint och picasa 3.
 
            I want those pants så jävla mycket, vart är dom ifrån?  
 Svar; De är köpta på ginatricot och kostar 599:-
 
 Hehe förstår inte hur du kan få dina ögonbryn så perfekta. Jag misslyckas hela tiden.. Några tips?
Svar;Jag fyller bara i så som jag har noppat, sen fyller jag alltid i lite längre in på ögonbrynen för de brukar ju vara tunnare längst in. Men jag brukar hålla ögonbrynspennan på varje sida av näsan för att det ska bli jämnt. Det är lite svårt att förklara, men det är ju snyggast om du bara fyller i ögonbrynen så som de är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0