Killar

Hittade det här på min kompis blogg, och det stämmer verkligen!

  • Killar som messar en först
  • Killar som har sexiga röster(a)
  • Killar som skriver gulliga grejer
  • Killar som inte bara tänker på kroppen, utseendet
  • Killar som finns för en
  • Killar som får en på må bra humör när man mår dåligt
  • Killar som har respekt för allt och alla
  • Killar som är omtänksamma.
  • Killar som man kan bli bästavän med
  • Killar som luktar gott!
  • Killar som håller på med sporter
  • Killar som spelat gitarr och kan sjunga


 

  • Killar som är dryga
  • Killar som tappar känslorna lätt
  • Killar som leker svåra
  • Killar som kollar in tjejers rumpor och bröst hela tiden, jag menar ingen vill ha en sån kille?
  • Killar som försöker få uppmärksamhet
  • Killar som playaaar!!
  • Killar som sårar en
  • Killar som är respektlösa
  • Killar som leker


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var väl från min blogg? Hehe jag har skrivit alla dom ;)<3

2012-07-08 @ 00:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0