Shopping!

Idag fick jag med mig hem alla de där kläderna! Shortsen var nersatta från 399kr till 99kr, linnet kostade 69kr och tuben var nersatt från 59kr till 29kr. Så allting blev väldigt billigt och jag är jätte nöjd, nu ska jag försöka spara lite pengar till höst säsongen. Har faktiskt sett en stickad tröja på bikbok som jag vill ha senare. Snart ska vi äta middag, vi ska fira med lite smått och gott för idag skrev pappa på papper för gamla huset och nu äger vi inte det längre. Så snart ska jag hjälpa till med maten tänkte jag, puss!

Kommentarer
Postat av: Moa Öhman

Ååh gud vilka snygga shorts! Jätte balla ju!!! Men vart har du köpt dom? <3 kram

2012-08-04 @ 23:50:55
URL: http://mojjagojjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0