Uppdatering från Kreta!

Idag upptäckte vi att det fanns Wifi på hotellet så nu passade jag och Andrea att ta med datorn till receptionen och blogga (för det är bara där det fungerar.) Men allting är jätte bra härpå Kreta, idag var vi på en jätte fin strand, med turkost vatten. Vid stranden som är nära oss så är det jätte mycket vågor, andra/tredje dagen så ramlade jag två gånger och höll typ på att drunkna..hehee. Och sen är det jätte mycket katter här som jag är livrädd för, de attackerar mig typ! Jag vet att jag inbillar mig lite men de är ändå skit läskiga.. Men jag kommer förmodligen uppdatera något mera här ifrån så vi hörs snart! Och hoppas det har gått bra med alla tidsinställda inlägg, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0