Halloj

Idag hämtade jag Nora från dagis, vi åt mellis, hoppade studsmatta och solade. Sen gick vi bort till grannarna och åt middag och var ute och hade det trevligt. Sen var det träning, vi körde träningsmatch mot Stureby 98/97. Matchen slutade 0-0 efter två halvlekar. Det var väldigt jämnt och det var jätte kul att spela därför, men värmen.. Åh herregud vad varmt det var, mitt vatten tog slut innan matchen typ! Så det var lite halv jobbigt.
 
Men imorgon ska jag träffa Leah och Elin, om vädret håller så ska vi åka till långsjön och bada/sola. Haha jag kommer vara värsta badkrukan, som vanligt. Men någon gång måste vara första doppet, har ju inte gjort det än.. Haha jag är lite efter med sånt. Men vi hörs nog innan jag åker, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0