Berkännelser

Jag älskar verkligen att sjunga, sjunger flera gånger per dag även i skolan/träning.
Förut ville jag ha brunt hår, men jag är glad över att jag aldrig färgade.
Trivs i min hårfärg men inte längden, för det är så himla kort verkligen.
Får lite panik när jag inte bloggar, det är oftast för jag inte vet vad jag ska skriva..
Har blivit bättre på att hålla i mina pengar och inte slösa de, slösar bara på mat.
Jag har typ bara plagg från hm, ginatricot, bikbok, ett plagg från salt och två från Hollister!
Jag vill ha en pojkvän men är ju hellre singel än att ha någon halvdann.
Nydligen lärt mig vad min favoritgodis heter, är därför väldigt stolt övet det kan man säga.
Jag heter @alicehedenstedt på instagram, följ mig gärna.
Jag läser jätte få bloggar och det är bara de jag känner, kenzas ibland men inte så jätte ofta.
Vill utomlands så himla mycket just nu, värme-sola-bada-chilla-äta god mat.
Uppdaterar mycket på instagram med roliga/fina bilder på bl.a. mig, vänner o.s.v...
Jag har svårt för att bli riktigt kär i någon, enligt mig har jag upplevt det en gång.
Jag älskar verkligen att fota, mest att fota med kompisar och standard saker typ.
Det jag inte skulle kunna leva utan är min mobil och musik.
Har alltid vela lära mig spela piano eller gitarr, men har inte tid för sådant.
Jag har gått på fotboll i 7år nu i höst och har alltid spelat i samma lag.
Jag har kvar min närmaste vän efter 2-3år nu, ångrar inte en enda minut med henne.
Har nog aldrig skrivit såhär många berkännelser, helt sjukt.
Jag är beroende av filmer, serier och att gå på bio. Jag har sparat massa biobiljetter.
Jag älskar bokstavligen coca cola, det blir godare för varje gång jag dricker.
Jag ska flytta om ca en och en halv månad och är lite nervös över att lämna detta hus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0