Get fit!

Ikväll börjar jag min ordentliga träning, ska göra några övningar varje dag+gymmet. Plankan i 2minuter, Situps 2x20, Russian twists 2minuter och Plankan på sidan i 2minuter. Jag har 41dagar på mig, sen ska min mage vara fit. Jag ska äta nyttigt, alltså inget godis/chips/popcorn/läsk osv.. Jag får bara äta glass. Ni undrar nog varför jag valt 41dagar? Jag valde bara en dag helt random, någon vecka innan julen. Det är klart jag kommer att fortsätta träna sen, men det är då jag vill se ordentligt resultat! Jag tycker att det är lätt att börja träna när man ser bilder på tjejers kroppar, och det är sådär man vill se ut. Och då är det ju bara att börja träna för att kunna se ut så. Sen är det nog också roligare att träna om man har snygg outift. Jag vill vara nöjdare med min kropp om 41dagar.

Kommentarer
Postat av: nej det vill jag inte säga..

Kan du inte ta för och efter bild?

2012-11-04 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0