Q&A

Lite tips: mer outfits och vardagsbilder & sminkinlägg! Annars är din blogg jätte bra!
Svar: Gud vad glad att du tipsar! Ska försöka fixa det.

Åh du är så snygg! Vad använder du för kamera?
Tack så mycket! Jag använder Canon 1100d, en nybörjar kamera.

Kan du inte visa lite kläder från din garderob??
Jovisst kan jag det!

Vad heter du på instagram?
Jag heter @hedenstedt på instagram!

ååå vad snyyga kläder!!!
vart kmr allt ifrån ???
Tack så mycket, trosorna, bhn och skjortan är från Primarket och tröjan är från Abercrombie & fitch. Jag fick det när Andrea hade varit i London.

Fan vad snygg tröja!! Var hittar man den? :)
Visst är den! Jag hittade den på hm's hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0