Berkännelser..

*Jag tycker bara det är roligt att läsa bloggar om det är någon jag känner/vet vem det är!
*Är sjukt taggad inför Falun som är nästa mån-fre, ska bli sjukt roligt!
*Jag vill köpa nytt objektiv till min kamera, tycker redan att den inte är så bra..
*Jag har inte köpt kläder på mer än en månad, men mina pengar försvinner på mat ändå!
*Jag har hostat i nu två veckor och det blir bara sämre och sämre.
*Jag älskar och sjunga, men har inte sjungit på de här två veckorna för det blir så jävla falskt..
*Jag har naturligt lockigt hår och blond, har aldrig färgat/slingat håret!
*Jag vill ha navelpiercing men jag vågar inte ta..
*Jag måste måla mina ögonbryn, annars känner jag mig nästan naken..?
*Jag skriver dagbok, några gånger i månaden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0