Bekännelser

♡ Jag brukar alltid ta två sugrör när jag är på donken eller liknande
♡ Lyssnar nästan alltid på musik i hörlurar, hemma, skolan, på bussen osv.
♡ Saknar faktiskt att spela fotboll, har inte spelat på nästan 8 månader
♡ Jag har faktiskt bestigit kebnikaise, Sveriges högsta berg!
♡ Avskyr att jag fyller år så sent, funderar på att fira min födelsedag i maj istället?
♡ Skulle vilja vara lite längre än vad jag är, men det är bara lite jobbigt för att vissa jeans är för korta om det är strl 34,36.. osv och långklänningar. Har alltid vela ha en långklänning, men ingen passar.
♡ Jag är livrädd för katter som är utomhus, i somras började jag t.o.m gråta haha
♡ Fryser typ hela tiden, som t.ex. nu så sitter jag med linne, kofta, morgonrock och halsduk..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När fyller du år?

2013-04-09 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0