Bubbleroom.se

bubbleroom.se
Måste tipsa er om den här grym hemsidan, som har skor, makeup och alla möjliga sorters kläder. Här på bilden ser ni några enstaka plagg som sidan har. Och det är bästa är att priserna passar alla! Vet att många är ute efter en snygg vår jacka, vita jeans, en snygg långklänning och såklart fina blusar och det bästa är då att Bubbleroom har allting! Har faktiskt aldrig varit med om att jag har gått på hemsidan och letat efter någonting och inte hittat det! Och det är det som får en att vilja gå in på den igen. Själv funderar jag på att beställa hem någon söt sommarklänning och ett par vita jeans där ifrån. Om jag inte hade någon vårjacka, har ju skinnjacka, grön jacka, jeansjacka och en rock. Och om jag inte hade någon av de så hade jag lugnt beställt från Bubbleroom. När det blir vinter igen, så kommer jag att beställa min vinterjacka där ifrån och förmodligen vinterskor om jag behöver. Och juste, om ett år när jag ska gå på balen, då kommer jag beställa min klänning där ifrån, och i god tid. Ska beställa en långklänning, vilket de har många av också.
Glöm inte att om man använder SPRING i kassan så blir frakten gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0