Förlåt förlåt förlååååt

En bild jag tog imorse!
Förlåt för den kassa uppdateringen, men igår kom jag hem från skolan halv sex och då åt jag middag på en gång och sen kollade jag på DH och pluggade lite. Och idag skulle vi skriva NP i svenska, läsförståelsedelen. Och nu undrar väl någon där ute, går inte du i åttan? Jo det gör jag, men vi skulle bara testa att skriva så lärarna vet hur vi ligger till och så vi får se hur ett Nationellt prov ser ut. Så det var det första vi gjorde på morgonen, 8.30-11.00. Sen hade vi ws i en timme innan lunchen, och efter hade vi en föreläsning i SO inför provet som vi har nästa vecka. När jag tänker på det, så har dagen varit väldigt kort. Och imorgon har vi en såkallad "trivseldag" och då ska årskurs åtta kolla på en teater, och vi har samling 11.00! Så himla skööönt! Så jag kommer kunna sova ut imorgon ordentligt, yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0