Från igår!

Två bilder från igår!

Var ju på Justin Biebers konsert igår, det var helt underbart. Aldrig upplevt någonting liknande.. Men det var ju så sjukt jobbigt att stå upp så länge. Först stod vi i kön i 4 timmar, sen stod vi där inne i nästan 5 timmar! Men det var så värt det. Sen var det ju runt 40 pers som svimmade innan konserten hade börjat, och typ lika många under konserten (jag var en av de, haha). Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag ska nog klippa ihop lite videoklipp från igår och lägga upp videofyme och bloggen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur svimmade du?

2013-04-23 @ 19:24:10
Postat av: Laura

Svimmade du? varför?

2013-04-23 @ 21:27:00
URL: http://lauraalvarez.blogg.se
Postat av: ELSA

Jag var där den 22:dre och det var helt magiskt! Svimmade du och missade lite av showen?

2013-04-24 @ 18:57:54
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Postat av: Amanda

Du svimmade ju inte alls?

2013-04-26 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0