Svar på frågor!

Hur mycket kostade din väska? & hur stor är den, hade den funkat som skolväska?
Min dödskalle väska är från New Yorker och kostade endast 99:- på rean dock. Den är väldigt stor och bra, funkar utmärkt som skolväska!
 
Vart kollar du nångonstans!?
Jag kollar på swefilmer, funkar jätte bra!
 
Hej! Har en fråga, när man redigerar videos genom videofyme appen och ska lägga till musik, måste man ha låtar på ITunes för att göra det? Finns det inga andra sätt?
Tacksam för svar!
Hej på dig! Ja, man måste då ha låtar på itunes som man har laddat över till sin IPod i sin IPhone. Det finns tyvärr inget annat sett, inte vad jag vet.. Kram!
 
vart gör du dina collage? snälla svara med ett inlägg!
Jag använder mig av paint, Picasa och Polyvore.
 
Hur klipper du ihop videon sådär?
Jag använder mig av Videofyme appen eller Movie maker på datorn.
 
Åh, vart beställde du klänningen längst till höger?
Allting jag beställde är från hm!
 
Jätte bra tips! Är du syster med Andrea?
Haha, jaa det är jag.
 
Hej, jätte fin blogg du har! Jag undrar om du skulle kunna lägga in tips på gröna eller blåa vårjackor som slutar under rumpan. Hittar inte såna jackor nånstans. Tack i förhand!
Hej, tack så mycket först och främst! Jag har själv en gröna vårjacka som slutar nedanför rumpan. Har inte hittat någon sådan i någon affär.
 
Har en grön jacka, en jeans jacka och ett par shorts med nitar som jag tänkte sälja. Är det någon/ några som är intresserade?
KOMMENTERA DÅ ELLER SKRIV TILL MIG PÅ KIK, HEDENSTEDTALICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0