Tjäna pengar på din blogg!

Jaa, du läste rätt! Spelar ingen roll om du har många läsare eller inte, alla kan tjäna pengar på sin blogg. Sidan heter då blogfame.se, att registrera sig är helt gratis. Du får desstuom 50 kr direkt insatt på kontot som välkomstbonus! Det finns tips och bilder som visar hur det funkar, du behöver bara kopiera med dig adressen till en produkt du vill tipsa om och klistra in den i din ruta där du får din unika länk skapad, med din unika länk kan du länka texter i ditt blogginlägg, eller bilder. Du tjänar på allt som köps via dina länkar.

Kommentarer
Postat av: elinmaaria.blogg.se

jag fattar inte riktigt! Jag har länkat och skrivit om nelly.com på min blogg men jag får ändå inga pengar..?!

2013-04-29 @ 19:17:32
URL: http://elinmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0