Frågor och svar

Vad ör det för sorts redovisning? Kan inte du förklara lite hur man gör när man konfirmerar sig? Jag ska göra det nästa år och skulle gärna vilja veta.
Svar: I början är det 5-8 förträffar, då man först går på mässa/ gudstjänst i kyrkan sen lite aktiviteter och kanske lekar. Sen hade vi ett läger i två veckor, vilket var helt underbart. Då var det lite pass, som bibelläsning bl.a. Vi var väldigt ofta i smågrupper och fick uppgifter. Sen var det ofta roliga aktiviteter och bad osv. Sen var det några träffar, som vi då övade inför den här redovisningen som vi skulle visa upp i kyrkan på konfirmationen. Och vi fick välja att göra lite vad vi ville, men meningen var att vi skulle visa upp vad vi har lärt oss under lägret. Så min grupp sjöng 4st låtar, spelade upp ett slags drama och sen läste vi upp lite olika texter. Sen är det lite olika för olika kyrkor och så, men det var så jag fick göra det!
 
fick du ha med dig mobilen till lägret? för man brukar inte få ha det, svara i ett inlägg.
Svar: Jaa det fick jag, mina ledare sa att det var så att man inte fick ha med de förut men sen upptäckte de att de själva behöver de lika mycket som vi gör. Men vi använde de knappt någonting, typ lite grann på kvällen att lyssna på musik. 
 
Vart har du köpt dina vita shorts? Super snygga!
Svar: Åh tack så mycket, köpte de på Rhodos.
 
Vad har du för storlek på din vita Bondelid tröja, för jag tänkte ta och beställa hem en ifrån deras sida, men de har bara i storlek L vilket känns lite väl stort för mig för jag är ungefär 168 cm lång och väger runt 54-55 och brukar oftast använda storlek M eller S, beroende på märke. Men jag vill så gärna ha en Bondelid tröja, men jag vet inte om jag ska chansa på L, för att den kanske är alldeles för stor? Hur är de i storleken?
Svar: Det här är en ganska konstig fråga eftersom jag inte äger ett enda plagg från Bondelid.. Har fått liknande fråga om Odd Molly, och jag äger inte ett enda plagg från Odd Molly heller.. Hahah
 
Hej! Jag undrar varit ni var i Grekland och var hette hotellet ni bodde på ?? Va det billigt / dyrt? Kram!
Svar: Hej! Vi bodde på Rhodos, Sunwing Kalithea Beach. Jag tycker att det var hyfsat billigt, men inte något extremt. 
 
Vart har du köpt de blommiga shortsen?
Svar: Mina blommiga shorts köpte jag i början av förra sommaren på BikBok.
 
 
Sen var jag bara tvungen att ta med en av era super gulliga kommentarer:
Vill hylla dig för att du driver en sån bra blogg. Läser den varje dag flera gånger om dagen i hopp om att har kommit upp nåt nytt. Älskar dig och din stil. Du klär dig alltid så fint! Du bloggar otroligt bra.
Svar: Tusen tack!! Alltså ni förstår verkligen inte hur glad jag blir när man får en sån här kommentar, det kan göra en hel dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0