Om gårdagen

Två bilder från igår!
Igår var det tjejmiddag hos Klara, det var hon, jag och typ 13 andra. Det var verkligen jätte mysigt och roligt. Vi började med att äta middag, vi åt en väldigt god lasagne. Sen åt vi kärleksmums, som är verkligen helt stört gott. Sen satt vi och bara pratade, skrattade och fotade haha. Sen spelade vi ett jätte stressigt spel, som var sjukt roligt. Sen hade vi bara allmänt roligt innan folk började gå hem. Och sen sov jag och några andra kvar hos Klara, då vi inte sov så värst mycket. Men det var verkligen jätte roligt i alla fall. Haha och sen när jag kom hem imorse, så var ingen hemma. Så nu är jag helt själv, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0