02 - 27 - 2013

Två stycken bilder på min och Andrea´s härliga brunch.
Imorse så gjorde jag och Andrea en härlig brunch med chokladpannkakor, frukt och varm choklad med grädde och chokladsås. Sen funderade vi lite på vad vi skulle göra med denna dag, men sen bestämde vi oss för att åka till stan eftersom att det var ett sådant underbart väder! Så vi mötte upp Anton och sen tog vi pendeln in till stan och kollade runt lite i affärerna. Jag hittade två saker som ni får se i ett inlägg snart. Och nu kom jag hem för ungefär 20minuter sedan och har fotat mina nya saker. Ikväll kommer jag att se det nya pll avsnittet, som faktiskt kom idag om jag inte har fel. Annars är det ingeting speciellt som händer..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kanske har skrivit det här förut men vad är receptet till dom där smaskiga pannkakorna?:D<3

2013-02-27 @ 23:17:03
URL: http://hedde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0