14.48

En bild på våran brasa här hemma och jag imorse när jag var väldigt cozy med min termosmugg från starbucks!
Idag var jag ju i skolan, jag har suttit och jobbat med svenska hela långa dagen. Haha, jag är på ett jätte jobbigt steg.. Jag valde att ha en mysig stickad tröja och ingen maskara idag, det är så skönt att kunna klia sig i ögonen. Och sen att inte behöva tvätta på bort maskaran på kvällen, det är verkligen sjukt jobbigt tycker jag. Nu har jag precis ätit mellis här hemma och ska nu kolla på Gossip Girl och sedan plugga lite med svenska och läsa min engelska bok. Är verkligen sjukt trött så jag kommer säkert somna när jag kollar på Gossip Girl, haha. Men jag förstår inte hur jag kan vara så trött, för jag har somnat innan klockan tio nästan hela veckan! Men nu ska jag sätta på ett avsnitt, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0