Bara för att..

Jag har aldrig gjort en sån här, så jag var bara tvungen hehe.
 
Vad heter du: Anna Alice Sofia Hedenstedt
Ålder: 14 år.
Vad gör du: Svarar på de här frågorna? haha
Vad längtar du till: Min säng.
Vad händer i helgen: Vara med kompisar.
Vad blir du glad av: Att vara med mina vänner, då skrattar jag alltid. 
Vad blir du sur av: När kompisar bara glömmer bort än helt plötsligt..?
Vad ska du göra i dag: Sova.
Favoritsnabbmatställe: Donken.
Vem saknar du:  För många.
HUR
Svarar du i telefonen: Om det familj/ släkt så säger jag "hej det är Alice" annars "hallå".
Gör du när du är kär i fel person: Bara går vidare.
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, jag suger på sånt haha.
Mycket pengar har du i plånboken just nu:  Jag betalar med mitt kort, så typ 30kr..
Spenderar du en regnig dag bäst: Bio!
 
VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? "Donken?" från pappa.
Ringde dig senast? Pappa.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Hahaha wtf?
Saknar du mest just nu? Alla, är ensam.
Ska du träffa imorgon? Förmodligen Liv.
Vem fick du senast sms av? Andrea.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta du är 14 år? Du ser ut att vara 16-17. Du är sjukt fin. Vill ha ditt utseende <3

2013-02-22 @ 22:41:00
Postat av: Linnea

Vem har gjort din design? På bloggen alltså :)

2013-02-22 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0