Första praodagen

Fyra stycken mobilbilder från dagen!
Måste börja det här inlägget med att säga tack för Statistiken igår, sjukt kul att det ökade väldigt mycket. Idag var ju första dagen som jag och Klara praoade på Wayne's Coffee. Vi började klockan åtta och slutade lite innan klockan tre. Åh herregud vad trött jag är, och mina fötter gör så ont att jag knappt kan gå.. Kommer att behöva åka rullstol imorgon, haha. Nej men det känns nästan som att jag har klämt min fötter i en dörr eller liknande, okej det var lite överdrivet men nästan. Jag kom hem för lite mer än en timme sedan och jag har bara legat i soffan och halvsovit.. Måste nästan plugga lite efter middagen, åh jag orkar verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilken Wayne´s praoar du/ni på?

2013-02-04 @ 17:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0