@Skolan

Två bilder från at the moment.

Just nu sitter jag i skolan och pluggar, eftersom att jag och Klara slutade på våran prao. Vi trivdes inte där, så det var ingen idé att låtsas att det var roligt.. Idag tog jag med mig min termosmugg som innehöll varmchoklad eftersom jag inte gillar kaffe. Håller på att skriva en inlämningsuppgift i SO, som skulle vara inne förra veckan.. Jag kommer förmodligen att vara i skolan resten av veckan, och det är ju bara jag och Klara här så vi har inga lektioner alls, så jag kommer ha jätte mycket tid för att jobba med mina steg och så. Det känns väldigt skönt med kommer att bli lite jobbigt, för jag kommer ju då sitta på samma stol i 6 timmar per dag  ungefär.. Men men


Kommentarer
Postat av: karolina

va varför trivdes ni inte? <3

2013-02-07 @ 13:53:46
URL: http://karrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0