Sur tjej / överklassorre

Herregud vad alla stör sig på att man lägger upp ljusa bilder eller på frukt, sin outfit, sitt rum osv. Vad är det som är jobbigt med det? Desto ljusare bilden är, desto fräschare ser den ut. Det är väl inget mer med det? Och om ni stör er på det, så behöver ni inte följa de personerna på instagram och då är ju problemet löst. Och vadå överklassorre? Orre betyder att man är slampig och typ visar sin kropp, haha snacka om att välja helt fel ord för den här "stora situationen". Jag tycker verkligen att det sjukt töntigt, för man får väl ändå lägga upp vad man vill? Och visst, jag kan förstå att vissa kanske tycker att det kan bli lite tjatigt för det är ganska många som lägger upp så kallade "ljusa bilder" men jag tycker man att det är snyggt. Och ni som stör er på att folk lägger upp på deras senaste köp om det är Michael Kors, Marc Jacobs eller liknande så tycker jag nästan är lite avensjuka.. Visst det är lite överdrivet att lägga upp en bild på sig själv och bara tagga märkesgrejerna och ingenting annat. Men om man skulle lägga upp på sin klockan när man har den på armen eller på sin nya bodysplash så tycker jag att det är helt okej! Som sagt, sluta följ personen/ personerna så är problemet löst!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför är du inte med Amanda längre? Ni verkade ju vara jätte bra kompisar..

2013-02-03 @ 11:58:20
Postat av: FELICIA ♥

Man ska ju inte följa någon man stör sig på!

2013-02-03 @ 19:39:15
URL: http://feliciaannteresia.blogg.se
Postat av: Vicki

Åhherregud vad jag håller med! Du läste typ mina tankar...

2013-02-03 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0