25/2

Tre bilder från denna härliga dag!
Dagen börjar med att jag ser att det är plusgrader ute och sol! Så jag mötte upp Emily i Farsta Centrum där vi kollade lite i affärer men det blev lite halvtråkigt så vi tog tunnelbanan in till stan. Och där hittade jag min älskade väska som jag har velat ha, var lite osäker på att jag skulle få plats med skolböcker men jag testade här hemma och det funkade! Sen åt vi mat, för vi var grymt hungriga och på vägen hem så köpte jag en varm choklad. En jätte härlig dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Alice! Jag har en fråga till dig; får du barnbidrag? Isåfall får du då 1000kr? Och köpte du något när du va i stan? Juste kan du göra lite videobloggar och visa dina vs!! Alla

2013-02-25 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0