19.46

Tre stycken härliga bilder från weheartit.
Idag stod jag i kökek i skolan, det är inte riktigt min favorit plats. Att få ta hand om folks matrester som ligger kvar på borden osv. Men jag stod där med Vicki och eftersom vi var en aning klantiga, så blev det ganska roligt! Och då slutade vi kvart över ett istället för två. Och då tog vi tunnelbanan in till Hötorget och kollade på träningskläder och skor för båda behöver nya skor som vi kan ha på gymmet. Vi båda hittade ett par som vi gillade starkt, men de var lite dyrare så de får vänta några dagar. Sen köpte jag en varm choklad och hon köpte en chailatte, sen har jag spenderat eftermiddagen/kvällen med att plugga och kolla på Prison Break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0