2013-01-21

Två bilder från i somras när jag var på Kreta!
När jag slutade skolan så åkte jag hem till mamma som var hemma med lila Noris pga feber. Först fikade vi lite grann, sen åkte vi till västberga för det var någon mega rea där på sportkläder. Så jag har köpt nya skidkläder, faktiskt väldigt färgglada haha jag brukar alltid ha heltsvarta. Men nu är det ändring på det, rosa byxor och en vit jacka med lite blått och rosa på. Kanske kan visa bild sen nästa vecka när jag kommer hem till mamma. Sen köpte vi nya underställ också, lika bra att passa på. Ska åka till Kungsberget med skolan om 2-3 veckor så vi tänkte att det var lika bra att köpa nu innan det. Och efter maten så har jag suttit och pluggat för morgondagens redovsning om Romer, roligt!..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad var det för affär? Svara gärna snabbt. Kram

2013-01-22 @ 17:26:46
Postat av: Jossan

Snälla, svara fort. puss

Svar: Den heter Sporthuset!
Alice Hedenstedt

2013-01-22 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0