Bekännelser

Jag tycker seriöst att det är helt sjukt att folk har skurit sig eller tagit självmord när de fick reda på att Justin Bieber röker, jag vet inte ens om det är sant? Vissa säger att bilden är photoshopad, men jag har ingen aning. Även om jag gillar Justin Bieber så bryr jag mig inte om vad han gör, han får väl göra vad han vill. Och varför ska man göra illa sig själv då?
 Jag förstår inte varför man säger/skriver "hoppa" i duschen? Ingen hoppar ju bokstavligen in i duschen, man går ju bara till duschen. Det låter lite mer rimligt om man säger hoppa i badet, fast man hoppar ju ändå inte. Även om jag har använt det uttrycket så tycker jag att det låter sjukt konstigt.
Om jag bara låter min mobil vara så börjar den ju mörkna lite grann efter ett tag innan den slocknar. Och jag kan inte låta den slockna utan att jag låser den själv så jag måste klicka på skärmen, även om jag inte behöver använda den just då..
När jag åker till stan så har jag någon tvångstanke att jag måste köpa någonting, det känns lite meningslöst att åka till stan för att shoppa och sen inte köpa någonting.
Jag önskar att mitt hår är mycket ljusare, nu har jag ju slingat det en gång så det ser ju lite bättre ut. Men jag vill att mitt underhår ska vara som mitt överhår är. Fast det har ju nästan ingen, men skulle vilja ha det på ett ungefär.
Jag har alltid för höga förhoppningar, t.ex. med träningen, jag vill ju att det ska bli värsta resultatet efter en månad. Men om man ska se stor skillnad så kommer det ju att ta några månader, men jag har inte så bra tålamod hahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0