Första skoldagen!

Det fick bli två stycken halvdana bilder på dagens outfit.
Idag var ju första riktiga skoldagen och den var ändå helt okej enligt mig. På något sätt så är det skönt att vara i skolan, så man gör någonting på dagarna. Visst, lovet kunde ha varit lite längre men det är inte lång tid till sportlovet. Vecka 6 har jag prao, vecka 9 är det sportlov och vecka 14 är det påsklov tror jag. Sen är vi lediga några dagar+kristihimmelfärdshelgen osv. Vi började dagen med att kolla på Ondskan eftersom vi har läst den boken, sen hade vi två stycken genomgångar för två stycken prov och efter lunch hade vi ws. Så det var väldigt lugn dag, men det var väl bara bra eftersom det var den första. Nu ska jag gå och göra mellis, sen ska jag antingen träna på gymmet eller här hemma med NTC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0