Ikea with my family

För ungefär 20minuter sedan så kom jag hem från Ikea, jag, mamma och Andrea var dör och kollade på lite saker. Jag köpte en svart hylla som jag ska ställa bokstäver på och en vit lampa, jag har haft en turkos lampa eftersom jag har haft det som "tema" i mitt rum men allting man såg blev turkost haha. Sen köpte Andrea några grejer till hennes rum också, eftersom hon håller på att göra om lite. Jag försökte sätta upp lampan precis, men det gick inte så bra för det var en grej som man inte fick med i förpackningen så jag ska vänta till Oskar kommer hem. Runt klockan tre så kommer Mormor och Morfar hit och ska fira min födelsedag lite i efterhand, eftersom de inte var hemma på min födelsedag. Snart ska jag äta lunch, är faktiskt väldigt hungrig. Men jag åt ju frukost runt nio för att vi skulle iväg så det var ju ett tag sen jag åt någonting. Jag uppdaterar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0