Mina bästa minnen från sommaren 2012

Långsjön med Amanda:
Under sommaren 2012 så spenderade jag och min kompis Amanda en del vid Långsjön och badade. Vi hade det jätte roligt och mysigt när vi var och tog kvällsdopp eller bara åkte dit och fotade.
 
Kreta:
Jag och min familj åkte till Kreta i ungefär två veckor i Juli och det var verkligen sjukt härligt! Maten, värmen, stränderna, faktiskt allting förutom katterna för de var väldigt obehagliga..
 
Åland:
I slutet av Juni så åkte jag medmin kompis Liv till mitt landställe som ligger på Åland. Vi hade det jätte roligt men tyvärr så hade vi inte så tur med vädret..
 
Flytten:
I slutet av Juli så flyttade ju jag och min familj till ett nytt hus, vi har det verkligen jätte bra i nya huset. Jag trivs verkligen sjukt bra i huset och specielt mitt rum, jag har så stor yta och har stor plats för mina kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0