Outfit+dagen

Dagen började med hemkunskap, det var skönt för då blev man lite piggare! Vi gjorde vegitarisk pyttipanna med någon sås och fruktsallad, det var sjukt gott. Sen är ju betyget en annan diskussion..  Och jag fick A, woop woop! Sen hade vi några genomgångar för proven som vi ska ha lite senare. Sen satt jag och några andra kvar som vi gör varje tisdag till klockan tre. Och då åkte jag till min lillasysters dagis och hämtade henne, men först ville hon att jag skulle hjälpa henne med hennes pärlplatta. Så vi blev kvar där en halv timme innan vi började att gå hem, och sötnosen gjorde massor av snöänglar och vi jagade varandra och hade super roligt. Jag har precis ätit middag och nu ska jag plugga lite sen ska jag ta bussen till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0