Pll mys

Pretty little liars / en gammal bild på mig
När jag vaknade så var jag sjukt trött, jag kände på en gång att den här dagen skulle vara sjukt jobbig. Valde att ha myströja,halsduk och ingen maskara. Och sen när jag kommer till skolan så berättade de att idrotten var inställd, och det var bara skönt för jag orkade verkligen inte. Jag har jobbat med Svenska och matte idag, orkade inte med de andra ämnena. Har precis kollat på det nyaste avsnittet av Pretty Little Liars, så himla bra. Men det är ganska jobbigt att behöva vänta en hel vecka till nästa avsnitt kommer.. Idag behöver jag plugga en hel del, inte riktigt vad jag känner för att göra eftersom jag är så sjukt trött. Men men, det är så mycket till alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0