Fredag/Lördag

Några bilder från igår, det var lite konstigt ljus på bilderna och kvaliten var inte heller bra..
Igår var jag och Amanda i stan och kollade runt lite grann, och vi provade frozen yoghurt (haha jag vet, typ 300år efter alla). Amanda köpte en bikini överdel, men jag hittade ingenting. Sen åkte vi hem till mig och jag packade upp lite saker från Åland, och började lägga fram vad jag skulle ha med mig till Rhodos. Sen efter ett tag åkte vi hem till henne, och hennes snälla pappa åkte och köpte mat till oss på donken yeey. Sen satt vi och bara pratade hela kvällen, och avslutade kvällen med ett bad i hennes jacuzzzzziii. 
 
Idag vaknade jag då upp hos Amanda, och då var det strålande sol ute. Så efter ett tag gick vi upp och åt frukost i solen, sen packade jag ihop mina saker och då gick vi ut och satte oss i hängmattan och bara tog det lugnt. Sen skulle Amanda träffa hennes kompis Emma, så jag åkte hem vi halv ett ungefär. Och sen jag kom hem så har jag packat mina saker, och Andrea´s haha. Och jag fick värsta rycket, så jag började städa hennes rum också (av någon anledning?) haha så hela hennes rum är städat nu.. Och ikväll kanske jag ska träffa Amanda igen innan jag åker och så! Men puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0