Godmorgon

Hej på er! Första gången vi fotade lite var igår, så jag har inte haft någonting jag har kunnat delat med mig av i bloggen. Men sådär såg jag ut igår, och linnet köpte jag i måndags på någon marknad. I måndags var vi då i Gamla stan och kollade på massa marknader, åt mat och sen drack vi milkshake. Vi var ju här för ungefär 6-7 år sedan, och då drack vi alltid milkshake på det stället, och det var lika gott nu! Havet är 1-2min från vårat rum, en del av stranden tillhör hotellet. Så vi har legat vid poolen och sen har vi valt att bada i havet eller i poolen. Ikväll kanske vi ska åka till vanliga stan där de t.ex. har Mango , Zara, HM. Yeeey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har sååååååå fin kropp, benen alltså OMG

2013-07-24 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0