outfit / om dagen

Hej på er! Det här hade jag på mig idag, ganska enkelt och skönt. Jag började denna dag med en powerwalk som gårdagen, dock gick jag själv idag. Sen åt jag frukost, bloggade lite och pratade med Amanda i nästan tre timmar, i telefon. Sen bestämde vi oss för att träffas, så jag åkte hem till henne. Så vi lagade mat och kollade på det nya avsnittet av Pretty Little Liars som kom ut idag, yeeey. Sen gjorde vi massor av roliga videos med olika appar i säkert mer än en timme. Och nu har jag precis kommit hem, sitter och väntar på att pappa ska komma hem med mat.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer tröjan ifrån??

2013-07-03 @ 22:49:01
Postat av: Anonym

Vad hände med sommarkläder ur garderoben?... lite dålig stil faktiskt

2013-07-03 @ 22:53:37
Postat av: Moa

skulle du kunna visa din kamera och vad du har för objektiv och så?

2013-07-04 @ 19:57:48
URL: http://fotomoaa.blogg.se
Postat av: Linnea

Vart tittar du på pretty little liars och vilken sesong är du på? :)
Tacksam för svar, har snart kollat färdigt på sesong 1 och 2 på dreamfilm och det finns tyvärr inga fler där.. :)

2013-07-05 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0