2013-06-15

Gårdagens lunch på Jensen's // En bild från igår på dubbelregnbågen // Dagens frukost som vi åt i solen // En bild på mig som jag precis tog
Hej på er! Igår var jag med Amanda och några andra, vi hade det jätte trevligt och mysigt. Åt god mat, några badade och vi bara snackade/ skrattade hela tiden. Sen sov jag över med några på kvällen, vilket också var supermysigt! Och nu har jag precis kommit hem från stan där jag, Andrea och pappa åt lunch och sen köpte jag hem lite jordgubbar. Idag/ ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kanske bara är hemma och tar det lugnt? Får kolla med alla, vilka som är hemma och lite sånt. Nu ska jag städa lite i mitt rum, det ser inte så bra ut där inne om man säger så, hahah.

Kommentarer
Postat av: Maja ♥

Coolt med två regnbågar! :D

2013-06-15 @ 21:30:45
URL: http://wordsbymaja.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2013-06-15 @ 21:40:47
Postat av: Emelie

jättefin tröja på bilden längst ner i högra hörnet, var är den ifrån? Jättesnygg och enkel :-)

Svar: Det är köpt på Ginatricot, dock för två år sedan..
Alice Hedenstedt

2013-06-16 @ 19:58:05
URL: http://helloinspo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0