fråga till er

Den sjunde juli åker jag till Åland och kommer hem 19 eller 20e juli, sen åker jag till Rhodos den 21 och kommer hem 28e och sen åker jag på Konfaläger den 29e juli och kommer hem de 11e augusti. Så om man slår ihop allting, så är jag borta i fem veckor non stop. Min fråga är då, hur ska jag göra med uppdateringen? Visst på Åland så kommer jag kunna blogga två-tre gånger eller något, men två-tre gånger på två veckor? Och sen har de wifi på hotellet på Rhodos, men jag kommer jag inte vilja sitta och blogga hela tiden när jag är utomlands. Och när jag på konfalägret så jag kommer jag inte alls kunna uppdatera.. Sen kan jag inte göra tidsinställda inlägg för hela fem veckor! Så nu måste (snälla) ni skriva en kommentar där det står hur ni tycker jag ska göra! Gästbloggning? Tidsinställt var tredje/fjärde dag? Tidsinställt varannan vecka? Ni får komma på bra förslag hur jag ska göra, det är ju ändå ni som läser! Kommentera!

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Har olika gästbloggare! jag bloggar gärna om Aspergers syndorm på din blogg maila mig på [email protected] om du är intresserad:)

2013-06-22 @ 10:35:41
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Fanny

Hur som helst bara du inte slutar blogga helt! Du kan ju ta en bloggpaus eller så gör du tidsinställda inlägg :)

2013-06-22 @ 12:14:34
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt men bara du uppdaterar nån gång så blit vi ju glada! :) Du ska ju ändå vara på semester så det kanske inte är jätte rolig att hålla på att blogga då, men 2-3 inlägg per vecka? Eller nåt ;)

2013-06-22 @ 12:30:17
Postat av: Emma

jag tycker att någon ska gästblogga i några dagar, kanske inte alla, en vecka kanske? och så tycker jag du ska göra några tidsinställda inlägg, t.ex. en frågestund som du svarar på när du kommer hem. kanske någon video? sen kanske du kan filma lite när du är borta och lägga upp när du kommer hem? :)

2013-06-22 @ 21:05:19
Postat av: Anonym

älskar din blogg btw, en av mina favoriter!

2013-06-22 @ 21:06:15
Postat av: Sara

Blogga när du har tid och lust och släng in några tidsinställda, brukar bli bäst så! ;)
Skulle vara jätteglad om du kunde svara på några frågor, vad har du för systemkamera, har du något/några objektiv till den och isf vilka? Tycker du att den är bra för nybörjare?
Betyder såå mycket om du svarar, älskar din blogg kram :)

2013-06-23 @ 21:50:21
Postat av: ISSAA

tycker du ska ha några som är tidsinställda sedan tycker jag att du ska ha några gästbloggare, det skulle varit kul :) ha det bäst! <3

2013-06-24 @ 15:57:59
URL: http://byissaa.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0