Stan+klippning

Oj, vilken hemsk bild jag börjar med. Men det är inte så ofta jag lägger upp bilder som jag tagit med kameran och den här bilden var tyvärr den bästa jag fick idag
 
Hej på er! Idag åker jag och Andrea till stan, och det stod att skulle vara mulet och regna lite idag så jag tog min långklänning.. Men icke sa nicke, det var svinvarmt. Herregud vad jag och Andrea lökade, haha. Sen fick vi panik i varenda affär för det var så mycket folk och pga värmen. Men jag fick med mig några småsaker hem ändå som jag förmodligen visar imorgon. Men man ser lite av halsbandet på bilden, sen köpte jag hairdonuten och en bikini överdel. Får se om jag har kvar bikinin eller inte?
 

Kommentarer
Postat av: Tilde

Har du köpt din systemkamera själv? :)

2013-06-27 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0