Svar på kommentarer

var ska du konfirmera dig någonstans?
Sollentuna Kyrka!
 
Vart någonstans kollar du på serier?
Antingen swefilmer eller letmewatchthis.
 
 Vilket läger ska du konfirmera dig på? Jag ska också konfirmera mig i sommar.
Jag ska på Kåfalla 2.
 
Kan inte du visa vad du ska ha för skolavslutningsklänning?
Fortfarande inte fixat någon... :O
 
Skulle du kunna visa hur mascaran ser ut på dig?
Det ska jag försöka fixa!
 
Du har så fint hår! Kan inte du visa några närmare bilder och skriva lite om hur du brukar göra med ditt hår och vilka produkter du använder dig av? 
Tack! Jag använder mig bara av torrshampo och värmeskydd!
 
Kan du göra nya hårtips i en video snälla?
Hmm.. som sagt, jag använder mig inte av några hårprodukter. Men ni får säga lite mer detaljerat i sånna fall, vill ni veta vilka produkter som gör håret lent? mindre slitet? osv.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte Andersson

Vad fotar du med för kamera? :)

2013-06-08 @ 21:27:38
URL: http://lottebloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja mindre slitet och tips på produkter och ja massa tips helt enkelt

2013-06-08 @ 22:22:24
Postat av: Jennifer Karlén

Kan du tipsa om ett bra och billigt torrschampo?

2013-06-13 @ 15:55:07
URL: http://jenniferkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0