wanted / sheinside

Alla klänningar är från sheinside.com

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej jag undrar om du har beställt från den sidan någon gång eller vet andra som har. Om den är bra och om dem kommer i tid, om man kan lita på den osv. Är sugen på att beställa en klänning men har aldrig beställt något från den sidan, därför undrar jag! Tacksam för svar så snabbt som möjligt :) kram, älskar din blogg! <3

2013-07-01 @ 17:40:37
Postat av: Johanna

Jag har den klänningen längst till vänster och om du ska beställa den så borde du tänka på att ha hudfärgade underkläder. Jag har den och det syndes igenom väldigt mycket, lite synd men det funkar :)

2013-07-02 @ 16:38:26
URL: http://gustafssonsjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0