Första mars

Här ovanför ser ni två stycken bilder från några minuter tillbaka. Idag ska jag och Elin vara med varandra, så himla roligt tycker jag eftersom att det var en evighet sen vi gjorde någonting! Sen får man ju passa på nu på lovet, eftersom det inte passar för båda samtidigt annars osv. Vi ska bara vara hemma hos någon och prata, kolla på film och sen kanske vi hittar på någonting? Jag vet inte riktigt, men det ska bli roligt i alla fall. Sen skulle Elin ta med sig ett minneskort med massa gamla videoklipp och bilder på oss, haha åh nej. Men jag ska försöka att uppdatera ikväll men annars blir det imorgon. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Är du och Andrea Hedenstedt släckt eller nåt sånt?

2013-03-02 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0