Hemma från gymmet

Här ovanför till vänster ser ni en halvlökig bild på mig på gymmet! Tänkte bara berätta lite kort om den dag. På förmiddagen var vi på Nobel museet, där våran förra matte/ no lärare faktiskt jobbar i nuläget. Vi fick göra lite rollspel osv, faktiskt ganska roligt att lyssna på allas åsikter om olika punkterna vi tog upp. Sen fick vi rösta om vi var för eller emot osv. Sen hände ingenting förutom att jag skrev So prov mellan 14-15.30 så jag kom hem lite efter fyra. Och då var jag så trött att jag bara låg framför tvn, för jag orkade inte göra någonting annat. Sen kom mamma hem som en räddare i nöden med tre pizzor! Blev då lite piggare, så jag lekte med Nora ett tag efteråt och då spelade vi fotboll. Sen åkte jag och mamma till gymmet och var där en timme, aldrig varit så trött efter en träning. Benen och magen bara darrade i slutet, höll på att somna i duschen sen.. Och nu ligger jag i sängen helt död och bloggar från mobilen, men nu ska jag sova. Godnatt, sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur gör du så att bilden hamnar ovanför 'texten' om du bloggar från mobilen? :)

2013-03-06 @ 17:31:59
Postat av: Moa Öhman

Är Högdalen bra? Tänkte eftersom det är nära osv, blir väldigt sugen att börja där. Är maskinerna svåra? Kan du inte göra en video eller skriva lite vad du brukar träna osv?

Hur får du bilden ovanför när du mobilbloggat?

2013-03-06 @ 19:43:28
URL: http://ohmanmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0